Wraz z rozpoczęciem relacji z Olimpiady w Londynie, Apple zaprezentowało trzy nowe reklamy, w których główną rolę gra młody chłopak pracujący w Genius Barze. Dzisiaj, nieco ponad tydzień od pierwszej emisji, spoty te zostały zdjęte z anteny.

Nowa seria reklam Apple spotkała się z falą krytyki - zarówno na portalach i blogach stricte fanowski, jak i na stronkach prowadzonych przez specjalistów od marketingu i PR'u. Trudno było znaleźć w sieci jakiekolwiek pochlebne informacje na temat tych spotów. Według informacji udzielonych przez TBWA/Media/Arts Lab, agencję która przez długi czas zajmowała się marketingiem na zlecenie Apple, reklamy nie zostały zdjęte z anteny ze względu na złe opinie, plan tej kampanii zakładał ich emisje jedynie na początku Olimpiady.

Jak dotąd nie wiadomo czy te reklamy zostaną wykorzystane w przyszłości i jak Apple odniesie się do krytyki swojej nowej polityki marketingowej.

Źródło: Appleinsider.com